Stage USA - Reisverslagen van Jeanette Meijer - WaarBenJij.nu Stage USA - Reisverslagen van Jeanette Meijer - WaarBenJij.nu
Stage USA

Ik ga samen met Linda voor 2 maanden naar USA voor stage.
We gaan naar een dressuur stal, maar gaan ook veel te weten komen over hunting, een aparte tak van sport.

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

Halverwege!!

12 Juni 2014

2 weken in Amerika

31 Mei 2014

De vlucht en de eerste paar dagen.
Jeanette

Hallo, ik ben Jeanette. Ik ga voor stage 2 maanden naar Amerika! Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden van wat ik daar ga doen. en er zullen hier en daar foto's verschijnen. ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen! wil je nog iets weten, vraag maar raak! Groetjes Jeanette

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2127

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 21 Juli 2014

Stage USA

Landen bezocht: