2 weken in Amerika - Reisverslag uit Elk Mills, Verenigde Staten van Jeanette Meijer - WaarBenJij.nu 2 weken in Amerika - Reisverslag uit Elk Mills, Verenigde Staten van Jeanette Meijer - WaarBenJij.nu

2 weken in Amerika

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Elk Mills

Hallo Allemaal!

Hier een snelle update uit Amerika.

Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen met vertellen.

We zijn hier nu 2 weken, en de tijd vliegt.
Vorige week zijn we naar Horse show Devon geweest, dat is een uur hier vandaan met de auto. We hebben rond gelopen, de grote Clydesdale paarden gezien, de tennessee walking horse zien lopen. en een stukje westernclinic. Ook hebben we een mooi Devon t-shirt mogen uitzoeken.

Ook zijn we vorige week naar de zadelpasser gegaan.
We brachten een paard met een hele lastige rug mee. het was heel interessant en we hebben ook nog een goed passend zadel bij het paard gevonden.

Toen er gevraagd werd of we het nationaal aquarium wilde zeiden we natuurlijk gelijk ja!
Dus volgende dag zaten we in de auto naar Baltimore, 1 uur rijden.
Daar aangekomen mijn ogen uit gekeken, zo veel vissen.. ik wist niet dat ik ze zo interessant zou vinden.

Beth, een vriendin van Florence heeft 2 motoren. een met 3 wielen, en een normale.
Ze had een grote, en heeft die geruild met een kleine.
deze motor gingen we ruilen 4 uur verderop, en op de terug weg namen we de toeristische route dat was 5 uur. dus wat mooie plekjes van Amerika gezien.

verder hebben we bijna iedere dag gereden.
het paardje wat ik mag rijden heet Anya.
Ze is half quarter, heeft altijd gesprongen en ik ga proberen haar weer een beetje op conditie te krijgen.
Florence heeft 3 wedstrijd paarden.
Edition, Lion en Sharac.
Edition is een 5 jarige painted black.
Sharac is een 15 jarige Metall.

Dan hebben we nog Bella, Oliver, unique en Lilly.
Bella is een trainings/verkoop paard, ze heeft een probleem met haar achter been, maar we gaan kijken wat we er van kunnen maken.
Oliver is een paard van Florence hier rijd Linda op, hij heeft hoog in de sport gelopen en kan dus veel trucjes.
Unique is een pensionpaard, hij wordt af en toe door ons getraind, of door Florence.
Lilly is net nieuw, ze is heel dik en we gaan haar op conditie brengen en dan word ze verkocht.

We hebben om de dag les van Florence, en de andere dag zelf rijden.

eer gister hebben we mee mogen kijken met een clinic van een beroemde ruiter, Florence reed met Lion. het was super leerzaam.
vandaag heeft ze weer les van die mevrouw dus dat word heel leuk.
Dit was allemaal bij de hasslar's, daar gaan we 3x per week heen voor les (Florence heeft dan les met een van haar paarden)

Met mijn engels gaat het steeds beter, eten bestellen in de restaurants doe ik zelf en de meeste gesprekken kan ik goed volgen :D

Ik heb het erg naar me zin, al mis in nederland wel een beetje!

Dit was het weer, want ik moet aan de slag.
Bedankt voor het lezen, heb je nog vragen of verbeter punten voor me verslag plaats een reactie onder me blog.


Groetjes vanuit Amerika!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanette

Hallo, ik ben Jeanette. Ik ga voor stage 2 maanden naar Amerika! Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden van wat ik daar ga doen. en er zullen hier en daar foto's verschijnen. ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen! wil je nog iets weten, vraag maar raak! Groetjes Jeanette

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 2125

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 21 Juli 2014

Stage USA

Landen bezocht: